Pages

Saturday, October 29, 2011

Istimewa buatmu sahabat

Sahabat.
Di kala aku gembira, kau ada
Di kala aku resah gelisah, kau menenangkan
Di kala aku marah, kau rasionalkan
Di kala aku ingin meluahkan, kau mendengar
Di kala aku ………, kau sentiasa ada dan terus setia.

Ya Allah,
Betapa indahnya ukhwah ini.;)
Betapa hebatnya persahabatan ini.
Tiada kata dapat aku katakan melainkan syukur yang tidak terhingga kepadaMU.

Ya Allah,ampunilah dosaku, dosa keluargaku, dosa guru-guruku, dosa kawan-kawanku dan seluruh muslimat di atas dunia ini.
Ya Allah,  kau lindungilah mereka dan keluarga mereka dari bahaya dan malapetaka.
Kau limpahkanlah rezeki yang tidak disangka-sangka kepada mereka.
Kau makbulkanlah segala doa dan permintaan mereka.
Kau tegurlah mereka bila mereka melakukan kesilapan.
Janganlah Kau tinggalkan mereka walau dalam kadar sekelip matapun, dan bimbinglah mereka dalam membuat keputusan dalam kehidupan.
Ya Allah, kuatkanlah ikatan hati kami ini, semoga persahabatan kekal abadi dan kami terus menjadi sahabat di dunia dan di syurga..amiiinn Ya Rabb.

Ditujukan kepada; A----h, R-----a, A---e, A-a, A----h, S-----h,  dan semua kawan-kawan saya :)

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...